Κυριακή 13 Δεκεμβρίου 2009

Καρμική μου σχέση..

Είσαι... Τι είσαι πραγματικά για εμένα; Είσαι ένας από τους ανθρώπους που με μαθαίνουν να εκτιμώ τη κάθε στιγμή. Είσαι από τα άτομα που σκέφτομαι πιο συχνά. Είσαι απλά ό,τι θα ζητούσα από κάποιον που ξέρω ότι βρίσκεται δίπλα μου. Και μόνο η σκέψη ότι ειλικρινά νοιάζεσαι για εμένα είναι αρκετή για να με ζεστάνει αυτές τις κρύες νύχτες του χειμώνα.

Well, you can say what you want
But that won't change my mind
I'll feel the same
About you

Ξαπλωμένοι στο ίδιο κρεβάτι. Βρισκόσουν σε απόσταση αναπνοής από εμένα, και εγώ βρισκόμουν τόσο κοντά στο όνειρό μου. Μου ψιθύριζες γλυκά στο αυτί. Ένιωθα την ανάσα σου στο λαιμό μου. Η άκρη της μύτης σου ερέθιζε γλυκά το αυτί μου. Τίποτα όμως από όλα αυτά δε θα με επηρέαζε τόσο αν δε προέρχονταν από εσένα. Αν δεν ήσουν εσύ. Τόσο απλα..Για πρώτη φορά σε είχα τόσο κοντά μου, για πρώτη φορά η επαφή αυτή ήταν τόσο αληθινή. Το σύμπαν σβήστηκε, και υπήρχες μόνο εσύ.

And you can tell me your reasons
But that won't change my feelings
I'll feel the same
About you

Δεν έκανα τίποτα όμως. Δεν έκανα καμία απολύτως κίνηση. Είχα το όνειρό μου δίπλα μου και δεν έκανα καμία κίνηση. Και αυτό για έναν και μόνον λόγο.. είναι εμφανές το πώς νιώθω εγώ για εσένα. Το βλέπεις κάθε φορά που συναντιόμαστε, το ακούς κάθε φορά που μιλάμε, το αισθάνεσαι κάθε φορά που σε ακουμπώ. Δε μπορώ ακόμα να καταλάβω, όμως, το πως νιώθεις εσύ για εμένα. Το πώς βλέπεις εσύ εμένα. Σε είχα δίπλα μου. Δε μπορούσα να πάρω τα μάτια μου από πάνω σου. Τόση ομορφιά είναι σπάνια για έναν άνθρωπο..

I've said goodnight
Try to sleep tight
Ah just dream of me

Σε θέλω δίπλα μου σε αυτή την περίοδο της ζωής μου. Σε χρειάζομαι κοντά μου. Συχνά είσαι το κίνητρό μου, είσαι ο λόγος για τον οποίο υπομένω τη φετινή δοκιμασία. Για να είμαι σε λίγο καιρό καλυμμένος σε αυτόν τον τομέα και να μπορώ να αφιερώσω όλη την ενέργειά μου σε εσένα. Γιατί είμαι διατεθειμένος να το κάνω αυτό για εσένα..

Go close your eyes
Cause I've closed mine

Θέλω να νιώθω τη γλύκα της αγκαλιάς σου. Τα όμορφά σου χείλη πάνω στα δικά μου. Θέλω να πηγαίνουμε βόλτες στο κρύο αγκαλιά, θέλω να πίνουμε μαζί ζεστή σοκολάτα και να βλέπουμε τα λίγα φύλλα που έχουν μείνει να πέφτουν από τα δέντρα. Απλά, σε θέλω κοντά μου, φιλία ή κάτι παραπάνω, δε με ενδιαφέρει..

The sun will shine from time to time
Oh, when you dream of me..

Μια χάρη σου ζητώ, μη φύγεις ποτέ από τη ζωή μου. Εγώ ξέρω πως θα το προσπαθήσω αυτό με κάθε τίμημα. Και το εννοώ, με ΚΆΘΕ τίμημα. Τίποτα δε θα με κάνει ποτέ να σε ξεχάσω. Θα είμαι πάντα δίπλα σου, no matter what!

Απλά δείξε μου ότι θα κάνεις και εσύ το ίδιο...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου